***********************


***********************



السلام عليكم ازيكم عاملين ايه انهاردة معانا وصفه كلنا بنعشقها وبنموت فيها وهي الكباب لا وبتتبيلة الحاتي 

يلا نشوف طريقتنا وهنعملها ازاي ؟

المقادير

*لحم ريش بتلو

*بصل مبشور ناعم

*ملح

*فلفل

*زيت

*خل

*طماطم مبشورة

 *طريقة_التحضير

في الخلاط نضع بصل مقطع مع نصف كوب زيت وفلفل اسود وملح

ثم نضيف اللحم ويترك في اليوم ١٢ ساعه

ثم يشوي علي شواية كهرباء أو فحم اسود

يقدم مع الخبز والسلطات
>

***********************

1 تعليقات

إرسال تعليق

أحدث أقدم